مهلت شرکت در جشنواره تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره تمدید شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ارسال ۲۴ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت (۱۰۰ ثانیه ای)، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره تا دوم دیماه خبر داد.

سیدامیر مصباح با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنوراه خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار که تا پایان امروز (۲۴ آذر) اعلام شده بود، تا دوم دیماه تمدید شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی با موضوعات «شهروند و زیبایی‌های شهری»، «شهروند و مشکلات شهری»، «شهروند و قوانین شهری»، « شهروند و رعایت حقوق شهروندی» و « شهروند و آسیب‌های شهری» برگزار می‌شود.

وی، مدت زمان آثار ارسالی به دبیرخانه را حداکثر ۱۰۰ ثانیه اعلام و بیان کرد: فیلم‌های ارسالی باید دارای استانداردهای لازم صدا و تصویر باشند.

مصباح با بیان اینکه آثاری که پیش‌تر از شبکه‌های تلویزیونی و یا شبکه‌های مجازی پخش شده باشند حق شرکت در جشنواره را ندارند تاکید کرد: متقاضیان باید فقط از طریق سایت جشنواره به آدرس sobheghalam.ir ثبت نام کنند و هر فیلم با مالکیت یک نفر به عنوان کارگردان اثر به جشنواره ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود، اذعان کرد: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از سوی یک شخص حقیقی یا حقوقی وجود ندارد اما در صورت پذیرش چند اثر از یک نفر تنها یک فیلم از وی در جشنواره حضور خواهد داشت.

مصباح اعلام کرد: اکران آثار منتخب و آیین اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از برگزیدگان، دی ماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

0 Comments

دیدگاهی بنویسید: